Az adóhatóság tájékoztatása szerint az általános, konkrét ügyhöz nem kapcsolódó tájékoztatás az Infóvonal 1-es menüpontjában, az egyedi telefonos ügyintézést is lehetővé tévő szolgáltatás (korábban ügyfél-tájékoztató és ügyintéző rendszer) pedig a 2. menüpontban érhető el.
A 2. menüpont használatához, a telefonos ügyintézéshez továbbra is ügyfél-azonosító szám (PIN-kód) szükséges. Ezt változatlanul a TEL jelű adatlapon lehet igényelni, legegyszerűbben az online nyomtatványkitöltő alkalmazásban (ONYA). A szolgáltatás részleges kódú telefonos azonosítóval (RKTA) is használható, ami bármelyik kormányablakban igényelhető.
Csekk az új rendszerben már teljesen automata kiszolgálással kérhető a főmenü 3-as menüpontjában - hívta fel a figyelmet az adóhivatal.
A NAV telefonos szolgáltatásai külföldről a +36 (1) 461 - 1819-es hívószámon érhetőek el - írta az MTI.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Nem egyértelmű, hogy a tulajdonosnak joga van eladni a saját lakását
Máris megvan, ki lesz az ideiglenes pápa az egyházfő nélküli időszakban

Németország hamarosan háborúban állhat Oroszországgal, a történelem dadogni kezdett

Sokkoló adatok: ennyivel zuhant Ukrajna lakossága a háború óta

Ferenc pápa végrendelete: szokatlan pápatemetés lesz

Mérföldkő ez a felfedezés: így lehet csökkenteni a demencia kockázatát

Halálos áldozatok tömkelegére kell számítani Európában a közeli jövőben

Még egy jelentős világszervezet vezetője távozott húsvétkor

Van valami, amivel sakkban tartja a világot: monopolhelyzetben Kína
