A sportszerkereskedő vállalat új Buyback szolgáltatást vezet be a Decathlon hűségprogram profillal rendelkező vásárlóinak, amelynek keretén belül
a saját márkás gyerek-és felnőtt kerékpárokat (kivéve elektromos kerékpárok) visszavásárolja a cég, majd az üzletekben a szükséges javításokat és felújításokat elvégezve, Második esély termékkategórián belül újra értékesíti azokat.
A vásárlók digitális Decathlon ajándékkártya formájában kapják meg a kerékpárjuk utáni összeget.
A vásárlók először rövid online felmérést töltenek ki, amely alapján előzetes árkalkulációt kapnak. Regisztrálniuk kell a megfelelő termék visszaszolgáltatását, majd azonnal érkezik az árajánlat.
Ezután személyesen kell leadniuk a terméket a legközelebbi Decathlon áruházban, ahol az ügyletért cserébe Decathlon ajándékkártyát kapnak.
A Decathlon hazai viszonylatban új szereplőként lép be a használt kerékpárok piacára. A Buyback szolgáltatás célja a termékek életciklusának növelése, a kihasználatlan vagy kinőtt sporteszközök visszahozása a körforgásba. A kezdeményezéssel a cég megerősítené a körforgásos üzleti modell iránti elkötelezettségét, valamint azt a törekvést, amellyel a felelősségteljesebb és fenntarthatóbb fogyasztást szorgalmazza.
A Decathlon arra szeretne ösztönözni mindenkit ezzel a szolgáltatással, hogy bátran gondolkodjanak fenntarthatóbb, tudatosabb fogyasztási szokások kialakításában. Egy kétgyermekes családnál jelentős kiadást jelenthet a folyamatosan növésben lévő gyermekek kerékpárjainak beszerzése, tárolása, így a termékek életciklusának, használatának meghosszabbítása mellett, valódi alternatívát tudunk kínálni a felmerülő anyagi terhek csökkentésére is
– mondta el Herczeg Lilla, a Decathlon marketing és brand igazgatója.
Menőzni akar a magyar, de nincs miből: az új telefont is használtan veszi
Még csak tavaly szeptemberben debütált az iPhone 15, mégis a harmadik legnépszerűbb készülék a használtmobilok piacán. Ezzel szemben azonban ennél jóval régebbi és alapból olcsóbb árfekvésű telefonokat kínálnak eladásra.A részletekről ITT írtunk bővebben.