A mogyoródi csomópont támogatása eredetileg 5,8 milliárd forint volt, ez emelkedett meg most 7,4 milliárdra.
Az M70-es autóút Letenye és Tornyiszentmiklós közötti szakaszának 2×2 sávra történő bővítésének finaszírozását eredetileg két uniós forrásból képzelte el a kormány. Az egyik az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program (IKOP), míg a másik az Európai Hálózatfinanszírozási Eszköz (CEF) volt. Miután ez utóbbit nem fogadta be az EU, így azt a részt is az IKOP-ból kivánja finanszírozni a kormány. Ez a 3,2 milliárd forint így oszlik meg: az IKOP támogatása 2,4 milliárd, a magyar költségvetés támogatása 100 millió, míg az áfa 700 milliót tesz ki.
Mint a Napi.hu is közölte, két hete egyedüli ajánlattevőként, a becsült nettó 14,9 milliárd forint helyett nettó 16,7 milliárdért négysávúsíthatja az M70-es autóutat a Colas Út Zrt. és az EuroAszfalt Építő és Szolgáltató Kft.