A siker érdekében azonban fontos, hogy a fiatal vállalkozók folyamatos inspirációt, és támogatást kapjanak, ami anyagi segítségen túl tapasztalatcserében is megnyilvánulhat. A generációk közötti együttműködés, a generációváltás motiválta a feleket a Fivosz, a Magyar Iparszövetség és a Kereskedők és Vendéglátók Országos Érdekképviseleti Szövetségét az együttműködési megállapodás megkötésekor. A három szervezet közös indulást tervez a hat régióban kiírásra kerülő, a fiatalok vállalkozóvá válását uniós forrásból segítő pályázaton - mondta Vadász György, a Magyar Iparszövetség ügyvezető elnöke. Antalffy Gábor, a Kisosz ügyvezető elnöke pedig arról beszélt, hogy a vállalkozásra való hajlandóságot kell erősíteni a fiatal generációk körében, mivel a fiatalok még a jól működő családi vállalkozást sem kívánják általában átvenni szüleiktől.

A Fivosz emellett minél több kézzel fogható segítséget kíván adni a vállalkozásindítást tervező fiataloknak, a kezdeti szakaszban lévő vállalkozások vezetőinek, vagy épp a nagyobb cégeket vezető fiatal szakembereknek. A különféle kedvezményprogramok, illetve a most útjára indított beszállítói programjuk mellett 2013 elején tervezik elindítani a jelenleg tesztelés alatt lévő, a tagoknak szánt online piacteret. A jelenleg 800 tagú érdekképviseleten belül erős a bizalmi tőke, és a tagok gyakorta adnak megrendeléseket egymásnak. Volt már példa 100 millió forint fölötti teljesített megbízásra is - mondta Kovács Patrik a Napi Gazdaság Online érdeklődésére. Szavai szerint a piactérrel ezt a bizalmat, illetve a tagok egymásnak nyújtott kedvezményeit tennék transzparenssé.  A Fivosz-tagok összbevétele ez év végére a becslések szerint eléri majd a 60 milliárd forintot.