A Matolcsy Ádám érdekeltségében lévő Balaton Bútorgyár 498 millió forint EU-s támogatást nyert el - írja a Magyar Nemzet. A pénzt a kormányzati pályázati portálon lévő tájékoztató szerint az Okosiroda a jövő generációi számára című projekttel szerezték meg.
Ennek összefoglalójából egyebek mellett kiderül, hogy részben olyan társadalmi, gazdasági problémára is választ kívánnak adni a projekttel, amelynek jelentősége közvetlenül még nem érezhető. Az ifjabb Matolcsy a bútorgyárral kapcsolatban korábban adott interjújában kijelentette, hogy nem akarnak olyan közbeszerzéseken indulni, amelyek miatt támadható lenne a Matolcsy név.
Kapcsolódó
A vállalat tavaly mindössze 266 ezer forint nyereséget ért el, míg egy évvel korábban, az előző tulajdonos irányítása alatt még 110 milliós profitot tett zsebre - emlékeztet a napilap.
További hír a Matolcsy Ádámhoz köthető vállalatok háza tájáról, hogy a szintén az ő érdekeltségébe tartozó New Wave Media Group veszi át a Femcafe reklámértékesítését - idézte a portál közleményét a 24.hu. A New Wave-t idén nyáron vette a nevére a jegybankelnök fiának bútoripari cége, a Magyar Stratégiai Zrt. A New Wave Media Group időközben az Evomedia nevű reklámértékesítő házat is bekebelezte.
Matolcsy vállalkozása ezzel az egyik legnagyobb digitális hazai reklámértékesítő céggé vált. Az ügyletnek köszönhetően Matolcsyék értékesíthetnek a nepszava.hu-tól kezdve Bálint Gazda weboldalának reklámfelületéig egy csomó hazai digitális reklámhelyet.
(A nyitókép forrása: Pixabay.com.)