Aki igazán rámenős és szemfüles, saját, azahraih-os Tisza-cipőben mehet a frissen Artisjus-díjjal kitüntetett fiatal zenész, Baukó Attila, azaz Azahriah valamelyik teltházas májusi arénás koncertjére.
Ugyanis saját hivatalos Facebook-oldalán jelentette be a Tisza cipő, hogy közös, limitált kiadású cipőkollekciót dobnak piacra, amely Azahriah együttműködésével készült.
A márka oldalán úgy fogalmazott, hogy ezt tartják történetük egyik legnagyobb, ha nem egyenesen a legnagyobb kollaborációjának, amely mögött több hónapnyi szervezés és sok száz kreatív munkaóra áll.
„Hazánk egyik legnagyobb fiatal tehetsége és márkánk együttműködésében egy limitált darabszámú, minden elemében egyedi TISZA X AZAHRIAH kollekció kerül az Astorián található boltunk polcaira, mindösszesen két nap erejéig” – írják a bejegyzésben.
Példaértékű az a siker, amit az elmúlt néhány évben a mindössze 22 éves Azahriah elért. Amellett, hogy jó pár dala is több tízmilliós megtekintésnél jár a YouTube-on, első magyar előadóként háromszor is megtölti május végén a közel 70 ezer férőhelyes Puskás Arénát.
Azahriah az Aréna-koncerteket követően alig pár fesztiválon lesz látható a közeljövőben, amelyek közül az egyik fő fellépés a Sziget fesztiválon lesz. Az augusztusi zenei fesztivál második napján a zenész-dalszerző kiemelt sávban lép fel a Nagyszínpadon: közel egy évtized után ő lesz az első olyan magyar előadó, aki főműsoridőben kap lehetőséget a fesztivál egyes számú helyszínén.
Azahriah nem fél nagy pénzeket elkérni a fellépéseiért
Sorban állnak a koncertszervezők Azahriah-ért, és szinte bármennyit képesek megadni azért, hogy hazánk jelenleg legnépszerűbb előadója az ő színpadukon lépjen fel. Az énekes és menedzsmentje pedig él is a lehetőséggel: a jegybevétel 75 százalékát is elkérték gázsiként.A részletekről ITT írtunk bővebben.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!