Egy országos, több mint 17 ezer fő részvételével készült felmérésből kiderült, hogy a magyar fogyasztók a legolcsóbb áruházláncként a Lidl-t osztályozták. A diszkontáruház vásárlóinak a többi üzlethez képest kedvezőbb áron kínálja termékeit, ami annak köszönhető, hogy folyamatosan felméri a fogyasztói igényeket és a piaci változásokat is.
A vállalat 2023 január elsejétől folyamatos és tartós árcsökkentésbe kezdett, eddig mintegy 200 termék árát lejjebb vitte a Pénzcentrum szerint.
Olcsóbbá váltak többek között az élelmiszerinfláció által leginkább sújtott tejtermékek, sajtok. Ezeken túl enyhítették a gyümölcslevek, felvágottak, a mustár és a bacon árán is.
Alapélelmiszerek közül a rizs ára 11 százalékkal, a vegyes virágmézé 240 forinttal, míg a 400 grammos körcikkelyes sajt ára pedig 350 forinttal lett megfizethetőbb.
200 termék több mint fele több mint 5 százalékkal csökkent
Az intézkedéssel a heti akciókon túl tartósan kínálnak olcsóbb árakat számos termékre.
Hosszú és nehéz tárgyalási periódus eredményének könyvelhetjük el, hogy számos termék esetében kedvezőbb beszerzési árakban sikerült megállapodnunk beszállítóinkkal. Januártól ezidáig 200 termék fogyasztói árát tudtuk csökkenteni, melyeknek mintegy fele legalább 5 százalékkal kerül kevesebbe, közel harmaduk esetében pedig 10-20 százalékkal mérsékeltük az árakat. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a következő hónapokban újabb és újabb tartós árcsökkentéssel álljunk a magyar emberek, családok mellett
– emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
További megtakarítást jelentenek a Lidl Plus applikációban elérhető, heti szinten 10-12 akciós árucikket jelentő kuponok, a kaparós nyereménykártyák és a vásárlási limitek elérése után járó ajándék termékek vagy számlavégi kedvezmények is.