Az élelmiszeráruház-lánc tavaly mintegy 8000 tonna paradicsomot értékesített, ez több mint 20 százalékkal haladja meg az előző évit. A magyar gazdáktól származó paradicsom aránya a szezonban meghaladja a teljes kínálat 80 százalékát. A vásárlók körében a legkedveltebb fajta a fürtösparadicsom, mely a teljes paradicsomértékesítés közel 70 százalékát teszi ki.
Annak érdekében, hogy a Lidl Magyarország biztosíthassa vásárlói számára a tökéletes ízélményt, egy új rendszert vezet be július közepétől. A paradicsomok közötti eligazodást egy, az édességmérték jelölésére szolgáló etikett segíti, amely azt mutatja meg, hogy egy 1-től 5-ig terjedő skálán mennyire édes a választott paradicsom.
A besorolás alapja az úgynevezett Brix-érték vagy Brix-fok, amely a paradicsom esetében annak cukortartalmát jelzi. Az etikett megtalálható minden paradicsomfajta ártábláján, a csomagolt kiszerelésben megvásárolható paradicsomok esetében pedig az édességmértéket mutató etikett rákerül a csomagolásra is.
Mi különbözteti meg a paradicsomokat egymástól? Számít a héjvastagság, a lédússág, a gyümölcs húsossága, a savasság és persze a cukortartalom. A skála bevezetésével a vásárlók az igényeiknek legmegfelelőbb terméket tehetik a kosarukba - mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Képünk illusztráció, forrása: Kummer János / Napi
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Újabb szigor jön az egészségügyben

Kamatugrás: közel 8 százalékra vált az egyik legnépszerűbb állampapír

Orbitális bombaszörnyet találtak a Városligetben

Sírba viszik a titkokat, Faraday-kalitka lesz a Sixtus-kápolnában

Drasztikusan csökkentek a keresetek – így nyomták le a futárbéreket

Újabb európai országot támadnak az oroszok

Ez a nyelv egyre fontosabb a munkaerőpiacon

Ausztriának befellegzik, jön a recesszió

Súlyos baleset történt az M1-esen: lezárták az autópályát
