A cég korábbi, csak áram- és csak gázügyintézésre alkalmas online felületei és applikációi már nem lesznek elérhetők.
Az MVM Next minden, egyetemes szolgáltatásban ellátott lakossági és nem lakossági ügyfele csak ugyanazon az online ügyfélszolgálati oldalon (mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat), és az MVM Next elnevezésű applikációban tudja intézni energiaügyeit november 4-től.
Példaként említik, hogy itt lehet megtekinteni az áram- és földgázszámlákat, diktálni a mérőállásokat.
Az MVM Next arra kéri az egyetemes szolgáltatásban ellátott ügyfeleit, hogy ha még nem tették meg, töltsék le az MVM Next néven megtalálható mobilalkalmazást, illetve regisztráljanak az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat oldalon elérhető online ügyfélszolgálatra.
Az online ügyfélszolgálat használata számos előnnyel jár:
- az ügyfelek hatékonyabban követhetik nyomon gáz- és villanyszámláikat, mivel mindent megtalálnak egy helyen, és automatikusan értesülnek új számláikról;
- látható lesz a korábbi számlatörténet, az új számla pedig egyszerűen, akár mentett bankkártyával is fizethető;
- egy helyen lehet kezelni több ingatlan energiaügyeit.