A Forma 1-et a kereskedelmi célcsoportban (18 és 49 év közöttiek) 189 160 néző választotta, ami 18,8 százalékos közönségarányt eredményezett. Ehhez az eredményhez vélhetően a vasárnapi esős időjárás és a pünkösd miatt zárva tartó boltok is hozzájárultak a port.hu szerint.
Az előző héthez képest a múlt héten összeszedte magát az RTL Klub: A Konyhafőnök átlagos nézőszáma a kereskedelmi célcsoportban 20.000-rel lett több múlt héten: 218 769 néző követte az adásokat. A közönségarány 16,1 százalék lett a korábbi 15,4 után.
A vele egy időben a TV2-n futó Exatlon Hungary is növelni tudta átlagos nézőszámát, ha csak minimálisan is (19. hét: 158 090; 20. hét: 162 409), de ez sem volt elég ahhoz, hogy legyőzze az RTL Klub főzős műsorát.
Fókusz fel, Tények Plusz le
Az RTL Klub Fókusz című műsora is 20 000-rel több nézőt szerzett átlagosan. Míg a 19. héten még csak 127 421-en néztek egy adást a kereskedelmi célcsoportban, addig a 20. héten ez a szám már 147 256 volt, és a közönségarány is nőtt 12,8 százalékról 13,7 százalékra.
A vele egy időben a TV2-n futó Tények Plusz pont 20 000-rel esett vissza: a 19. héten még 129 516-an néztek egy adást, a 20. héten már csak 109 413-an. A közönségarány pedig 14,3 százalékról 10,9 százalékra esett vissza.
A hét legnézettebb műsora továbbra is A mi kis falunk lett: a szombat esti epizódot a teljes lakosság körében 925 981-en nézték 23,5 százalékos közönségaránnyal, a kereskedelmi célcsoportban 286 364 néző nézte az aktuális epizódot, a közönségarány 22,3 százalék volt.
A hétből hat napot tudott megnyeri az RTL Klub a kereskedelmi célcsoportban, főműsoridőben, egyedül a vasárnapot vitte a TV2, ekkor a Mamma mia – Sose hagyjuk abba című zenés vígjátékot sugározták.
Tartja helyét az Indamedia
Az internetes médiacsoportok versenyét ezúttal is a KESMA-hoz tartozó médiumokat tömörítő Saleswork nyerte, amely 4,17 millió embert ért el a múlt héten. A Napi.hu-t is értékesítő Indamedia tartja a második helyét a Central Médiacsoport előtt több mint 3,7 millió olvasóval, a két csoport között minimális volt a különbség.
CSOPORT | EGYEDI FELHASZNÁLÓ | OLDALLLETÖLTÉS |
Salesworks | 4 173 024 | 134 179 904 |
Indamedia csoport | 3 726 128 | 89 023 853 |
Central Médiacsoport | 3 723 544 | 84 588 310 |
Atmedia Group | 3 534 028 | 55 061 887 |
Adaptive Network | 3 479 900 | 45 140 466 |
Forrás: Gemius |