Nemrég az Aldi, a Lidl és a CBA is bejelentette, hogy néhány kategóriában akár 15-25 százalékos árcsökkentés is jöhet. Ezután a Penny sem akart sokáig hátra maradni az árversenyben:
húsz százalékkal csökkenti a Penny a vaj árát – közölte a kiskereskedelmi lánc magyarországi kommunikációs vezetője.
Kazatsay Eszter elmondása szerint a döntés mögött a beszerzési árak csökkenése áll.
A Pennynél folyamatosan tárgyalunk a beszállítóinkkal a kedvezőbb beszerzési árakért, amit természetesen a vásárlóink felé továbbítunk
– fogalmazott a szóvivő a Világgazdaságnak.
Kazatsay Eszter arról is beszélt, hogy a fogyasztói élelmiszerkosár átalakult: az utóbbi fél évben szemmel látható az eltolódás a saját márkás és az olcsóbb termékek irányába.
Érzékelhető némely termékkategória keresletében a visszaesés is, hiszen a fogyasztónak már-már luxuscikké váltak egyes termékek.
Továbbá az is tapasztalható, hogy szintén jelentősen megnőtt az akciók iránti nyitottság.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Az Audi legkelendőbb SUV-ja eladhatatlanná vált, Győrből szállítottak hozzá motort

Negyvenhét másodpercenként érkezik egy hibabejelentés a kórházakból

Drasztikus változás jön az időjárásban

Járhatatlan lesz a főváros hétvégén

Eljött az igazság pillanata: így teljesített Románia

A lakótelep közepén, két panel közt írják a magyar kereskedelem jövőjét

Nincs jó hírünk: vége az otthoni álmodozásnak, mindenkit visszaterelnek az irodákba

Csudálatos ajándékkal kecsegtet a Yettel: hagyja a csudába!

Számítások bizonyítják, mivel érdemes fűteni
