A Hungaricool termékverseny győztesei sok más mellett az egyik legnagyobb értéknek azt szokták tartani, hogy részeseivé válhatnak a SPAR Beszállítói Akadémia egyedülálló mentorprogramjának.
A Beszállítói Akadémia elsődleges célja, hogy segítse a hazai, sok esetben még tapasztalatlan vállalkozásoknak elsajátítani azokat az ismereteket, amelyek ahhoz kellenek, hogy felkészült beszállítókká válhassanak és hosszútávon is kényelmesen mozogjanak a kiskereskedelmi láncok beszerzési rendszereiben.
Az évek során azonban a mentorprogram is folyamatosan fejlődött, mostanra pedig már nem csupán a beszállítással szorosan összefüggő területeken nyújt segítséget, hiszen a logisztika, minőségügy, pénzügy és a jogi ismerek mellett kifejezetten nagy hangsúlyt fektet a márkázásra, a marketingkommunikációra, vagy éppen az üzletfejlesztésre is.
Az I Love Hazai podcast célja, hogy a hazai kisvállalkozók, termékgyártók számára betekintést nyújtson az iparág rejtelmeibe, első kézből adjon információt szakemberek és a SPAR rendszerében már otthonosan mozgó hazai vállalkozók szemszögén keresztül.
Az I Love Hazai podcast csatorna mostantól rendszeresen jelentkezik új és reményeink szerint izgalmas epizódokkal, melyek a Spotify-on és a népszerű podcast platformokon érhetők majd el.
Az első epizódban Mantz László házigazda segítségével Mándó Milán (minner.hu) marketing és üzleti modell tanácsadóval, Koletán Gergő (ChiliYard) vállalkozóval és Tollas Attilával, a SPAR regionális beszerzési csoportvezetőjével keressük a választ arra, hogyan lehet a kisvállalkozói létből kitörni. Mit gondolunk a magyar termékek piaci esélyeiről? Miben tudnak a magyar termékek fejlődni? Mik lehetnek a kapaszkodói a vállalkozóknak? Mi a növekedés receptje? Gergő jóvoltából átélhetjük, milyen jó érzés, ha vállalkozásunk növekszik, szakértőink pedig segítenek megtalálni a helyes növekedési taktikákat.
Hallgasd meg az első epizódot ITT!
A cikk megjelenését a SPAR Magyarország támogatta.