A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) közölte, hogy „a folyamatosan rekordot döntő MOL Bubi, valamint a rendkívül népszerű BudapestGO alkalmazás is felkeltette a tajvani közlekedési szakemberek és a tajpeji önkormányzat képviselőinek érdeklődését”.

A hétfőn érkezett 21-tagú távol-keleti küldöttségnek bemutatót tartottak, így a programban

 

  • tanulmányozták az integrált közlekedésszervezéssel kapcsolatos budapesti tapasztalatokat;
  • megismerték a különböző közlekedési módokat integráltan kezelő, okos digitális megoldásokat, vagyis az utazástervezést,
  • egyúttal jegy- és bérletvásárlást lehetővé tevő BudapestGO alkalmazást;
  • illetve a MOL Bubi közbringa-szolgáltatást.

 

A szakemberek tájékoztatást kaptak a városok jövőjét meghatározó átfogó stratégiaalkotásról, többek között a BKK közlekedésbiztonsági stratégiájáról, valamint láthatták, hogyan működik az adatalapú közlekedésszervezés – tudatta a BKK.

 

Nyeregben a bringások: egyre népszerűbb a MOL Bubi

Közel egy év alatt megduplázódott a közbringák használóinak száma, már közel 6 kölcsönözték ki őket. A szolgáltatást a Budapesti Közlekedési Központ folyamatosan bővíti. Bővebben >>>

Francia és holland közbringa-szolgáltatásokból okul a BKK

A nemzetközi figyelem és érdeklődés jelentős szakmai elismerést jelent a BKK-nak, egyúttal lehetőséget teremt arra, hogy a fővárosi közlekedésszervező szakemberei más városok jó gyakorlatait tanulmányozhassák.

Más, hasznos nemzetközi együttműködéseket is folytat a BKK.

A távol-keleti vendégek előtt Európából érkezett küldöttség: júniusban belga szakemberek vendégeskedtek Budapesten, hogy a brüsszeli közbringa-szolgáltatás fejlesztéséhez gyűjtsenek tapasztalatokat.

A velük való együttműködés a BKK-nak is rendkívül hasznos, hiszen a kutatási projektben a magyar szakemberek hozzájuthatnak francia és holland közbringa-szolgáltatások részletes elemzéseihez, amelyek a MOL Bubi fejlesztésében is felhasználhatók.