A Magyar Telekom informatikai rendszereinek ütemezett karbantartása miatt 2024. október 22-én, kedden 22 órától várhatóan 2024. október 23-án, szerdán 18 óráig

  • a Telekom alkalmazás,
  • a Telekom-fiók,
  • a telekom.hu
  • és az Üzleti önkiszolgáló portál nem lesz elérhető

Az 1414-es lakossági és az 1400-as üzleti telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkciókkal áll rendelkezésre, és a várakozási idő is az átlagosnál hosszabb lehet.

Az ügyfelek legkorszerűbb kiszolgálása érdekében informatikai rendszereinket folyamatosan fejlesztjük, karbantartjuk, a munkálatokat pedig úgy időzítjük, hogy a lehető legkevesebb nehézséget okozza az ügyfeleinknek

– olvasható a cég közleményében.

Az informatikai rendszerek ütemezett karbantartása a mobil- és otthoni szolgáltatások működését nem érinti, a szolgáltató ügyfelei a mobildíjcsomagjukban foglaltak szerint tudnak majd telefonálni és mobilnetezni, valamint az otthoni szolgáltatások:

A Mobil Vásárlás alkalmazás (autópálya-matrica, parkolás, lottó stb.) és roamingszolgáltatások szintén a megszokott módon működnek, azonban havi díjas ügyfeleink a mobilvásárlási egyenlegüket nem tudják feltölteni a leállás alatt.

Erre figyeljenek a Domino-ügyfelek

A havi díjas mobil- és Domino-ügyfelek a karbantartás ideje alatt a hazai, EU-s és EU-n kívüli netbővítőket az érintett mobilhívószámon SMS-ben, a kívánt adatcsomag kódjának beírásával – belföldről és roaminghelyzetben egyaránt – bekapcsolhatják.

A szolgáltató felhívja a Domino-ügyfelei figyelmét, hogy „amennyiben egyenlegüket online felületeinken szeretnék feltölteni, azt szintén még a leállás előtt tegyék meg, valamint ha az éves adategyeztetésük határideje ekkor járna le, azt végezzék el időben.” A karbantartás előtti napokban, illetve annak ideje alatt a szolgáltató Facebook-oldalán folyamatos tájékoztatással segíti az előfizetőit.