Florian Jens Naegele, a Penny leköszönő magyarországi vezérigazgatója szerint
nagyszerű szakértői csapatuk volt, és bízik benne, hogy a Penny azon az úton halad, hogy tovább növelje piaci részesedését Magyarországon.
Mathias Mentrop 2012-ben csatlakozott a Rewe csoporthoz a Penny Bulgária értékesítési vezetőjeként. 2015-től a cég csehországi leányvállalatának kereskedelmi vezetői feladatait látta el, majd 2018-tól operatív igazgatóként vezette az ottani egységet.
Az új vezérigazgató a csehországi Penny-nél szerezett tapasztalatait az áruházak megújítása és modernizálása terén szeretné kamatoztatni Magyarországon. Úgy fogalmazott,
nem is lehetnének jobb helyzetben, és kiváltságosnak érzi magát, hogy innen viheti előre a vállalatot.
A közlemény szerint 2018-ban, amikor Florian Naegele elvállalta a Penny Magyarország vezérigazgatói posztját, a diszkontlánc piaci részesedése 8,1 százalék volt, 215 üzlettel és körülbelül 3800 kollégával rendelkezett. A diszkontáruház jelenleg 229 üzlettel, közel 5000 kollégával és csaknem 11 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik Magyarországon. A cég 1996 óta működik az országban.
A Penny Magyarország bruttó forgalma tavaly 489 milliárd forintot tett ki szemben a 2021-es 389,5 milliárd forinttal.
Az egyik nagy üzletlánc jócskán ráígért a kötelező akcióra, szintet lép az árverseny?
A kötelező 10 százaléknál jóval nagyobb kedvezménnyel, 30 százalékos akcióval könnyíti a bevásárlást. Bővebben >>>Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!