UPDATE:
Ismét működik az online vasúti jegyértékesítés – közölte a Mávinform csütörtök reggel a honlapján. A vasúttársasaág tájékoztatása szerint a külső fél a hibát elhárította, így már zavartalanul lehet jegyet vásárolni.
__________________
Átmenetileg a MÁV applikáción és az Elvirán nem lehet vonatjegyet vásárolni, mert a SimplePay fizetési szolgáltatás nem elérhető – közölte korábban a Mávinform csütörtökön a honlapján.
A pénztárakban, a vonatokon és a jegykiadó automatáknál tudnak az utasok jegyet venni.
A fizetési rendszer lassulásakor előfordulhat, hogy a szokottnál tovább, akár 20-30 percig is eltarthat, amíg az online jegy megérkezik.
Mivel utazni csak érvényes jeggyel lehet, ezért azt kérik, utazás előtt mindenki ellenőrizze az új Elvirában vagy a MÁV applikációban, hogy jegyét megkapta-e.
Ha a fizetési folyamat félbeszakad, és az utas nem kapott jegyet, a levont összeget 24 óra elteltével visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára.