A Napi Gazdaság hétvégi számának cikke
A klub minden évben fogad vendégszakácsot a világ különleges éttermeiből − a Gundel meghívását egy ismert személyiség javasolta, ám így is csapatot küldtek előbb Magyarországra, hogy jobban megismerjék lehetséges partnerüket.
Philip Corrik, az étterem konyhafőnöke mellett a pr-vezető és a klub újságjának a főszerkesztője látogatott el a Gundelbe −, sikerült őket meggyőzni, hogy ez nem egyszerűen egy étterem, ahova az éhes vendégek enni jönnek, a szolgáltatások fontos eleme a zene, a személyzet szaktudása, a hely hangulata is. Mintegy háromnegyed éves előkészítés után végül két, egyaránt százéves intézmény találkozott a Great Galleryben: a szokásos étlapjuk mellett megjelent a Gundel kínálata, beleértve az új Gundel-borokat, az új pezsgőt és az éppen elkészült szilvapálinkát is, az olyan ismert termékek mellett, mint a libamáj vagy a paprika.
A hangulatról a Gundel zenekara gondoskodott; először még csak a hétvégére kértek zenét, az is halkan szólt a háttérben. A klub tagjai azonban olyan lelkesen fogadták, hogy a promóció végén az étterem vezetője kijelentette: át kell gondolniuk a klub filozófiáját − lehet, hogy mégis kell élőzene.
A borokat a Gundel fő sommelier-je kínálta − már az első ebéd során kiderült, hogy a klubtagok el is szeretnének vinni belőlük, ami ott egyébként nem szokás. A hét csúcspontja a szombat volt, amikor az étterem elő se vette a saját étlapját, csak a magyar menüt szolgálták fel egész nap. A klub tagjai közül különben meglepően sokan jártak már a budapesti étteremben − derült ki a beszélgetésekből −, de még többen most döntötték el, hogy ellátogatnak oda.