A Médiatanács három helyi kereskedelmi rádiós pályázaton is eredményt hirdetett. A testület a Nagykanizsa 95,6 MHz rádiós frekvencia pályázatán az egyetlen alakilag és tartalmilag érvényes ajánlatot benyújtó pályázó dtm Media Hungary Kft.-t nyilvánította nyertesnek. A Tatabánya 96,7 MHz rádiós frekvencián az LB Rádió Kft., a Székesfehérvár 101,8 MHz frekvencián a VLNC FM Rádió Kft. sugározhat majd. Mindhárom médiaszolgáltatás a Budapest 96,4 MHz-cel, a Rádió 1-gyel hálózatba kapcsolódva ad majd műsort - írja közleményében a Nemzeti Média- és Hírközlési Tanács.
A budapesti vételkörzetű Rádió 1 így már közel 40 helyi, vagy regionális frekvencián hallható. A Radio 1 médiaszolgáltatója az Andy Vajna filmügyi kormánybiztos és kaszinótulajdonos tulajdonában lévő Radio Plus Kft. A 2015 júliusában bejegyzett cég 2016-ban már 416 millió, 2017-ben pedig 2,81 milliárd forint nettó árbevételt ért el; a mérlege az előző évi veszteség után tavaly már nyereségbe fordult: 879 millió forint adózott eredményt ért el.
Kapcsolódó
A Kecel 99,6 MHz-es helyi rádiós pályázati eljárás alaki vizsgálatának keretében a testület hiánypótlásra szólította fel az egyedüliként pályázó Gong Rádió Kft.-t, a Nyíregyháza 99,4 MHz helyi kereskedelmi rádiós pályázatának tartalmi vizsgálata során pedig az LB Rádió Kft.-től és a Sunshine Rádió Kft.-től felvilágosítást kér. A Gong Rádió is kormányközeli üzletemberhez tartozik: a Mészáros Lőrinc felcsúti milliárdos üzlettársaként ismert Szíjj László áttételes érdekeltsége, valamint a kecskeméti önkormányzat résztulajdona.
A fotó forrása: Unsplash.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Az Audi legkelendőbb SUV-ja eladhatatlanná vált, Győrből szállítottak hozzá motort

Negyvenhét másodpercenként érkezik egy hibabejelentés a kórházakból

Járhatatlan lesz a főváros hétvégén

Május végén eltűnhet Elon Musk

Eljött az igazság pillanata: így teljesített Románia

Jól ellátták a turistákon nyerészkedő cégek baját

Lecsapott az uniós hatóság: a Coca Cola után most a Procter & Gamble következik

A lakótelep közepén, két panel közt írják a magyar kereskedelem jövőjét

A nagy családi házak szinte eladhatatlanok
