Az Auchan egyre jobban népszerűsíti digitális akciós újságját. A vállalat fenntarthatósági stratégiájával összhangban ezt a környezetbarát formátumot ajánlja a vásárlók figyelmébe új hirdetésében. A nyomtatott akciós újság azonban továbbra is megmarad, az online mutáció viszont a nyomtatotthoz képest több és színesebb tartalmat kínál majd az olvasóknak, hogy ezzel mind kedveltebbé váljon.
Viszont a vásárlóknak nem kell aggódniuk: az akciók nem szűnnek meg, de ha valakihez nem jut el Auchan-újság, azt online is lehet elérni, ráadásul több tartalommal.
Környezetvédelmi okokból az Auchan Magyarország lépése érthető, ha ezzel sikerül kevesebb papíralapú akciós újságot nyomtatnia. Becslések szerint évi 1000-1500 tonna reklámújságot dobnak be a postaládákba Magyarországon, tehát egy ilyen lépéssel jelentősen csökkenthető a felesleges papírfelhasználás.
Az alábbi oldalon az összes érvényes leárazásról és kedvezményről értesülhetnek az emberek.
Az Auchan sokat spórolhat is a döntésével: a papír előállításához szükséges cellulóz áremelkedési görbéje nem egyszerűen meredek, de szinte függőleges ívet írt le a megelőző hónapokban. Magyarországon jelentős papírhiány alakult ki, ami miatt a nyomdaköltségek jelentősen emelkedtek.