A kategóriadíjakért versengő 13 pénzintézetet nemzetközileg is elismert szakemberek értékelték. A 16. alkalommal meghirdetett verseny bővült a korábbiakhoz képest az év UX (user experience, felhasználói élmény) megoldása, az év kártyadesignja, az év marketingkommunikációs kampánya, valamint az év vállalati termék- és szolgáltatás innovációja kategóriával - tájékoztattak.
A közlemény szerint az OTP 4 kategóriagyőzelemmel lett fődíjas. Élen végzett az év mobilbanki megoldása, az év fenntartható bankja és az év marketingkommunikációs kampánya kategóriában, míg az év UX megoldása kategóriában a Gránit Bankkal holtversenyben lett az első. Az év bankja 2. helyezettje az Erste Bank, 3. helyezettje a Gránit Bank lett.
Az év vállalati termék- és szolgáltatás innovációja kategória első díját a Budapest Bank kapta, az év kártyadesignja kategória élén a Takarékbank végzett. Az év lakossági ajánlata kategória nyertese a CIB Bank lett, míg az év társadalmi kezdeményezéséért az Erste Banknak ítélték oda a legmagasabb elismerést. Az év bankára díjat a belföldi pénzintézetek vezetőinek döntése alapján Búza Éva, a Garantiqa Hitelgarancia vezérigazgatója nyerte - olvasható a közleményben.