Az üzleteket üzemeltető franchise partnerek azért határoztak erről, hogy elősegítsék, hogy a munkavállalók és a családi vállalkozások tagjai egyaránt a szeretteik körében tülthessék az ünnepeket. Varga Balázs, a DIEGO ügyvezető igazgatója szerint egyhangúlag és közösen döntöttek az ünnepi boltzárról, mondván, hogy a dolgozók mögött „nagyon nehéz és kemény év áll.” A vállalat közleménye szerint mindez tökéletesen beleillik a DIEGO családközpontú gondolkodásába.

A DIEGO mellett egy másik lakberendezési üzletlánc, a JYSK is a december 24-i zárva tartás mellett tette le a voksát. A folyamatot elsőként november 10-én, a Lidl indította el, majd később a Rossmann és a Penny Market is csatlakozott azoknak a sorához, akik december 24-én lakatot tesznek a boltjaikra.

A december 24-i boltzár jó üzenet a munkavállalóknak

Van különbség egy kiskereskedelmi kezdeményezés és egy egész országra kiterjedő szabadnap bevezetése között. Utóbbi tényleg lehetne kihatással a gazdaságra, előbbi viszont nem valószínű.
Bővebben--->