Továbbra is sok megrendelést kapnak az online áruházat is működtető boltláncok. A Tescónál pedig az elmúlt időszakban előfordulhatott, hogy egy-egy vásárlás véletlenül törlődött a rendszerből.
A boltlánc ezért közölte:
A boltlánc tájékoztatásából az is kiderül, hogy a járványhelyzet és az azzal összefüggő kormányzati rendeletek miatt a tescós dolgozók egy része nem tud az eredeti menetrend szerint dolgozni, például azért, mert gyermekeikre vigyáznak. A boltlánc emiatt kezdett toborzásba és igyekszik mielőbb megfelelő erőforrást biztosítani a kiszolgálás zökkenőmentes biztosítására.
A Tesco egyébként pont ezen a héten vezette be a legújabb szolgáltatását, azokon a területeken, ahol - egyelőre - nem érhető el a boltlánc házhoz szállítása. Az új megoldás lényege, hogy előre összeállított termékekből álló csomagot - dobozokat - lehet rendelni, ezeket pedig a Magyar Posta viszi el az érintetteknek. A Tesco-dobozokat Békés, Borsod-Abaúj-Zemplén, Jász-Nagykun-Szolnok, Komárom-Esztergom, Heves, Nógrád, Somogy, Tolna, Zala és Vas megyében lakók rendelhetik meg.