Egy online médium lép a nyomtatott magazinok világába. „A 20 éves, piacvezető, emblematikus online autós site, a Vezess a nyomtatott térben elindítja a Vezess Katalógus című print kiadványát. A prémium magazin nem csupán érzést, élményt, hanem friss, praktikus szakmai információkat, műszaki adatokat is kínál közel 250 oldalon az olvasónak” – mondta el Erdélyi Péter, a kiadó Central Médiacsoport magazin sales marketing vezetője.
A kiadványban megjelenik a 2022-es modellév minden autós újdonsága, bemutatkoznak az európai, a japán és az amerikai modellek, de nem hiányoznak a kínai piac szereplői sem. Az olyan klasszikus sikermodellek mellett, mint az Opel Astra, Peugeot 308, Honda HR-V szerepelnek a Vezess Katalógusban az új irányok képviselői, mint a BMW i4, Mercedes-Benz EQS, KIA EV6 is - írják a lapajánlóban.
Az új, tervezetten évente megjelenő kiadványban a nyomtatott lapkészítés hagyományai az online újságírás dinamizmusával egészülnek ki, hogy a lap így kínáljon hasznos tartalmakat az autóvásárlási döntéshozás előtt álló vagy éppen csak a gépjárműipar újdonságai iránt érdeklődő olvasók számára. A lap november 17-én jelenik meg.