Sokáig emlegetni fogják a CIB ügyfelei ezt a hetet, és nem a legszebb szavakkal. A hitelintézet informatikai rendszere a húsvéti hétvégén állt át az anyabankéra, az olasz Intesa Sanpaolóéra, és bár maga az átállás rendben lezajlott, azóta gyakorlatilag minden nap problémák vannak a szolgáltatások elérhetőségével.
A keddi, szerdai és csütörtöki leállások után pénteken azzal fogadta a hitelintézet a honlapján az ügyfeleket, hogy a a CIB Internet Bankban, a CIB Bank Online-on és a CIB Bank Mobilalkalmazásban az értékpapírokhoz kapcsolódó szolgáltatásaink jelenleg nem érhetőek el, a hiba javítása folyamatban van.
Az eBroker szolgáltatásban ugyanakkor minden funkció megfelelően működik. Business terminál szolgáltatásban viszont fennakadások lehetnek, amelyeket igyekszik a bank mielőbb elhárítani. A fióki szolgáltatásokban még lehetnek fennakadások, illetve a szokottnál lassabb lehet a kiszolgálás.