Kedves Zoltán, a Coca-Cola HBC Magyarország kávé és prémium alkoholok üzletág igazgatója keddi budapesti sajtótájékoztatóján azt mondta, hogy a Nielsen piackutató adatai alapján a forgalom 75 milliárd forintos volt a kávépiacon 2023 májusa és 2024 áprilisa között, melynek 60 százalékát az őrölt kávék adták.
Kiemelte, hogy az idei év első négy hónapjában a megfordult a korábbi csökkenő trend, mennyiségben 1,8, értékben 5,7 százalékkal bővült a piac 2023 azonos időszakához képest.
a Coca-Cola HBC Magyarország a kiskereskedelmi kávépiac 9 százalékát lefedő prémium szegmensben tevékenykedik az olyan márkákkal, mint a Caffé Vergnano és a Costa Coffee. A kiskereskedelmi piacon 2,1 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik.
A vállalat tájékoztatása szerint a Costa Coffee idén frissíti az arculatát, amelyhez egy művészeti pályázatot is bejelentettek.
A nyilvánosan elérhető cégadatok alapján a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. tavaly 197,362 milliárd forint nettó árbevételre tett szert, míg tavaly ugyanez a szám 166,255 milliárd forint volt. Az adózott eredménye mintegy 200 millió forinttal nőtt, 3,825 milliárd forintot ért el.
Évi 200 milliárd forintot kávéznak el a magyarok
A magyar kávépiac meghaladja a 200 milliárd forintot, melynek valamivel több mint felét a vendéglátás teszi ki.Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább→