A világ egyik legnagyobb humán erőforrás tanácsadó cégeként ismert Randstad idén ötödik alkalommal végezte el Magyarországon munkáltatói márkakutatását, melynek keretében azt vizsgálták, hogy melyek a legismertebb és legvonzóbb cégek, illetve szektorok a munkavállalók számára. A harminc országban, Magyarországon 8200 fő megkérdezésével végzett felmérésből az is kiderül, hogy a jelöltek mely kritériumokat helyezik előtérbe a munkakeresés során.
A telekommunikációs szektorban a korábbi évek rangsorai után idén első alkalommal hirdettek nyertest, melynek különdíját a Vodafone Magyarország nyerte. A telekommunikációs vállalat az elmúlt öt évet figyelembe véve először lett első a saját szektorában, tudatos munkáltatói márkaépítése eredményeként.
Míg tavaly a kilenc vizsgált attribútumból nyolcban - egyebek mellett az innováció, a karrierlehetőségek, a munkahelyi környezet - volt első a Vodafone, addig a most a vizsgált tíz kritérium mindegyikében első lett, és a tavalyi eredményekhez képest is javuló tendencia volt tapasztalható a vállalatnál.
A telekommunikációs szektor általánosságban is vonzóbbá vált a munkavállalók körében - derült ki a felmerésre adott válaszokból. Míg tavaly a gyógyszer-, az autóipar és a szolgáltató szektor is megelőzte a telekommunikációs szférát e tekintetben, idén utóbbi lett a legvonzóbb iparág, melyet a szolgáltató szektor, illetve a gyógyszer- és az autóipar követ.
A Randstad Employer Brand Research Díjakat április 10-én, a Várkert Bazárban adták át ünnepélyes keretek között. A Vodafone Magyarország részéről a tavaly év végén kinevezett vezérigazgató, Amanda Nelson és Tóth Zsuzsanna hr vezérigazgató-helyettes vette át az elismerést.
Képünk forrása: Vodafone Magyarország