A Közbeszerzési Értesítőben megjelent közlemény szerint a munka eredetileg becsült ellenértéke 5 milliárd forint volt, a nyertes ajánlatban pedig 5,5 milliárd forint szerepelt. A felújítás része a Dombóvár - Gyékényes vonal rekonstrukciójának.
A felhívásra további 5 ajánlat is érkezett, az ajánlattevők a következők voltak: SWIETELSKY Vasúttechnika Kft., STRABAG Vasútépítő Kft., A-HÍD Zrt., KELET-ÚT Kft., továbbá az SDD konzorcium, amelynek tagja a Dömper Kft., a Subterra-Raab Kft., továbbá a Pannon-Doprastav Kft.
A nyertes Vasútépítők Pályatervező, Kivitelező és Iparvágányfenntartó Zrt. 1991-ben alakult, a Céginfo adatai szerint. A jegyzett tőkéje 96 millió forint. Az alapítók között - egy harmadik magánszemély mellett - Szíjjártó István és Szíjjártóné Herczeg Edit is szerepelt. A Wiebe Hungaria Vasútépítő Kft. 2003 óta tulajdonos a cégben, majd 2013-ban kizárólagos tulajdonosa lett. A német cég 2001 óta működik Magyarországon, eredetileg nagykanizsai székhellyel. A tulajdonosa az Achim székhellyel tevékenykedő Wiebe International GmbH. A magyar leányvállalat 2013-ban tette át a székhelyét Győrbe.
A Vasútépítők Pályatervező, Kivitelező és Iparvágányfenntartó Zrt.-nek - a Céginfóban fellelhető mérlegei szerint - a nettó árbevétele 2012-ben 1,7 milliárd, 2013-ban 5,2 milliárd, míg 2014-ban 6,6 milliárd forint volt. A mérleg szerinti eredménye - az előbbi sorrendben - 39 illetve 415 millió forint.