Európában elsőként a magyar boltok polcain jelenik meg a cukormentes instant kakaópor, amely - annak ellenére, hogy a Nestlé szempontjából egészen kis piac a magyarországi - nem tesztprojekt lesz. A kakaót újrahasznosítható papírba fogják csomagolni. Az élelmiszeripari vállalat azonban ennél több információt nem közölt a G7 portálnak.
A Nestlé azt sem árulta el, hogy cukor helyett mivel fogja elérni a kakaópor édes ízét. A portál szerint hazánk az édesítőszerek fogyasztásában sem játszik jelentősebb szerepet. A magyarok többségénél az árérzékenység egyelőre felülírja a cukorfogyasztás mérséklésének igényét, vagyis a drágább édesítőszerek alkalmazásával nem lehet tömeges értékesítést elérni - írták a cikkben.
A Nestlé magyarországi árbevétele 2017-ben 126 milliárd forint volt, a teljes csoportot nézve a forgalom 25 ezer milliárd forint, vagyis a globális bevételnek mindössze 0,5 százaléka keletkezik Magyarországon.