Az Aldi Magyarország borkínálatának összeállításánál egyre nagyobb figyelmet kapnak a magyar pincészetek legkiválóbb ár-érték arányú tételei. Mind az akciós, időszakosan kapható tételek, mind az állandó kínálat részét képező, kizárólagosan az Aldinál kapható borok terén az áruházlánc célja az, hogy a vásárlók minél több magyar borászatot ismerjenek meg - olvasható a társaság közleményében.
Az őszi szezonban az Aldi tovább szélesíti majd a borkínálatot. Az áruházlánc továbbra is törekszik arra, hogy lehetőleg közvetlenül a pincészettől vásároljon, így biztosítva és megalapozva a magyar termelőkkel történő hosszútávú együttműködést. Nyugat-Európában már egyértelműen tapasztalható trend, hogy egy pincészet kimondottan egy áruházlánc számára palackoz bizonyos tételeket, biztosítva a megadott fajtaösszetételre a kizárólagosságot. Magyarországon mind a borászatok, mind pedig az áruházláncok kezdik felismerni az ilyen együttműködésekben rejlő kölcsönös előnyöket és presztízst - vélik a láncnál.
Az áruházlánc borkínálatában a legolcsóbb palack 379 forintba, míg a legdrágább 1 499 forintba kerül az állandó termékek közül. Az áruházlánc szerint az új borstratégiájának köszönhetően országszerte megugrott a minőségi borok forgalma az diszkontlánc üzleteiben.
A nyár során jelent meg például a Kristinus Pincészet kimondottan az Aldinak készített, Sauvignon Blanc és Chardonnay alapú házasítása. Szintén az Aldinál elérhető a Vylyan Pincészet Syrah-Cabernet Franc házasítása, a Laposa Pincészet Prizma fehérbora, illetve a Lajvér Borászat Aura névre keresztelt fehér cuvée-je.
A borkiválasztás az Aldinál egy háromlépcsős, vakkóstolós folyamat, amely során a szakmai szempontokat és a vásárlóközönség elvárásait egyaránt figyelembe veszik. A borstratégia fontos eleme továbbá, hogy folyamatosan követik az eladásokat és a vásárlói visszajelzéseket, és ezek figyelembevételével alakítják a további kínálatot, hiszen a cél továbbra