A kikapcsolás felfüggesztése nem csak a védendő fogyasztókat érinti, hanem a 60 napon túli számlatartozást felhalmozó lakossági ügyfeleket is, de nem vonatkozik azokra, akik már ki vannak kapcsolva.
A közleményben a szolgáltató hangsúlyozza, az NKM a biztonság érdekében minden téren csökkenteni kívánja az ügyfelek és a munkavállalók közötti személyes érintkezést. Arra kérik az ügyfeleket, hogy az irodák helyett válasszák a telefonos ügyfélszolgálatot, az online ügyfélszolgálatot, vagy a mobilapplikációkat, illetve a megkereséseket írásban is el lehet juttatni a társaság e-mail- és postacímére.
A Nemzeti Közművek folyamatosan nyomon követi a járványügyi helyzettel kapcsolatos fejleményeket, további intézkedést szükség esetén ennek ismeretében tesznek, ezekről haladéktalanul tájékoztatják az ügyfeleket - írják a közleményben.