A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálata szerint a Nagy-Britanniában bejegyzett The Hut.com Limited tisztességtelen módon, a fogyasztókat megtévesztve forgalmazta MyProtein márkájú étrend-kiegészítőit (elsősorban fehérjéket) és ruházati termékeit.
A cég ugyanis az eljárás során nem tudta igazolni, hogy korábban valaha is alkalmazta az e-DM leveleiben és a magyar honlapján akciósként feltüntetett termékek eredeti, azaz magasabb összegű árait.
Emellett jogsértőnek bizonyultak azok a vásárlásra sürgető üzenetek is ("Kiárusítás"; "Utolsó lehetőség"; "Gyorsan fogynak a készletek"), amelyek azt a látszatot keltették a fogyasztókban, hogy a "kedvezményes" árak csak korlátozott ideig érvényesek.
A versenyhatóság 100 millió forintos bírságot szabott ki a vállalkozásra és eltiltotta a jogsértő magatartás folytatásától, valamint az eltiltás betartásának igazolására kötelezte a céget - olvasható a hivatal közleményében.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

A nagy családi házak szinte eladhatatlanok

Meglepetésként csapott le a kormány lépése

Balatoni hagyomány tűnhet el a süllyesztőben, beindult a tiltakozás

Hálapénz helyett jöhet az adomány a kórházaknak

Ilyen balhés templomot még nem látott, az hétszentség

Komoly változás jön az MVM számlázásában: nagy tárhelyet kér a szolgáltató

Utolérte a Revolutot a jegybank

Megtelt az állathulla lerakat, forrnak az indulatok a dögtemető miatt

Varga Mihály beadta a derekát, ennyivel lesz olcsóbb a bankolás
