Főként ismert nagyvállalatok tartoznak az állandó eladók közé, például a Tesco, a Bosch, a Knorr-Bremse, vagy a Lidl - számolt be Kocsis Csaba, az Intergavel Kft. ügyvezetője. Jelenleg mintegy 30-40 cég van, amely rendszeres megbízásokkal látja el az aukciószervezőt, a vevőkörben pedig mintegy 3000 regisztrált cég, vállalkozó szerepel.
Az árveréseknek több oka lehet: egyrészt előfordulhat, hogy egy-egy nagyáruházban időszakonként lecserélik az eszközöket, akkor is, ha azok műszakilag még nem avultak el. Ugyanígy előfordul, hogy a cégek áthelyezik a telephelyüket és a korábbi eszközöket nem viszik magukkal, hanem újakat vásárolnak, vagy hogy az eladás gyárbezárás, egy cég kivonulása miatt szükséges.
A rendszerben csak cégek, vállalkozók regisztrálhatnak vásárlóként, magánszemélyek nem. Ennek az az oka, hogy a felkínált termékek, eszközök főleg a gyártásban, termelésben használhatók, másrészt egy céget könnyebb ellenőrizni, megállapítani fizetőképességét. Szerencsére meglepően jó a fizetési fegyelem, mindössze 1 ezrelékre tehető olyan esetek száma, amikor a nyertes licitáló mégsem fizet - mondta az ügyvezető.
Kocsis elmondta, hogy 10 éves működésük során néhány különlegesség is új gazdára talált árveréseiken. A legdrágább tétel egy 5 millió eurós, repülőgép-alkatrészekből álló csomag volt, más alkalommal kőolajfinomító csőrendszere, komplett acélöntő gépsor, televíziós adóállomás és repülőgép-sugárhajtómű szerepelt a tétellistán.
Az eddigi legnagyobb élő árverést a Rába Motor számára rendezték 2007-ben, akkor 800 tételt árusítottak, 150 licitáló jelent meg. Az online árverések között a Philips televíziókat gyártó, székesfehérvári TP Vision Kft. üzeme volt a rekorder, 1800 tétellel és mintegy 300 vásárlóval.