A Magyar Közlönyben megjelent határozat szerint a beruházás költségének a 93 százalékát az uniós Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program (IKOP) állja. A kivitelezésre kiírt közbeszerzést idén júliusban nyerte meg a Duna Aszfalt Kft., valamint a Hazai Építőgép Társulás Kft. A nyertes ajánlatban 7 milliárd 325 millió forint szerepelt.
A projekt beruházója a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. A határozat mellékletéből kiderül, hogy az emelés után az összköltség 10 milliárd 561 millió forint lesz.
Kapcsolódó
A beruházást az indokolja, hogy 2008-ben elkészült a 17 kilométer hosszú 710-es számú főút, amely párhuzamos a 71-es számú úttal, viszont elkerüli Balatonfűzfőt, Balatonkenesét és Balatonakarattyát. Az új út nem épült ki az M7-es autópályáig, hiányzik ahhoz 3 kilométernyi út, továbbá a sztráda csomópontja is. Ez épül most és a csomóponton átvezetik a Budapest-Balaton kerékpárutat is.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Óriási a baj: Nagy Márton 2,5 százalékra rontotta a GDP-növekedést

Nem tudta tovább titkolni a kormány: kiderült volna az igazság Nagy Mártonékról

Ekkora a baj? Őrült mennyiségű embert soroznak be megint az orosz seregbe

Váratlanul távozik pozíciójából Magyar Péter utódja

Nem áprilisi tréfa, amit holnaptól látni fog a kutaknál
Európa felvenné Elon Musk-al a versenyt, az első kísérlet azonban lezuhant

Sorra kapnak észbe a légitársaságok, újabb fapados tuningolná a hűségprogramját

Negyven éve nem volt az aranynak ilyen kirobbanó negyedéve

Ezt nagyon mellre szívták Putyinék, komoly megtorlással fenyegetnek egy európai országot
