Iparági becslések szerint 30 milliárd forintra duzzadt a magyarországi outletpiac, ráadásul ezen a területen a kiskereskedelmi forgalom 5-6 százalékos növekedésével szemben már három-négy éve két számjegyű bővülés tapasztalható - mondta Imre Csaba, a piacvezető Premier Outlet Budapest igazgatója a Világgazdaságnak.
A biatorbágyi bevásárlóközpont üzleteinek majdnem 90 százalékát bérbe adták, a jövő év végére ezt 97-98 százalékra akarják feltornászni. Ezután, 2020-tól fizikailag is bővülhet a Premier Outlet.
Kapcsolódó
Tekintettel arra, hogy az üzemeltetést 2016 októbere óta ellátó osztrák ROS Retail Outlet Shopping ilyen és ehhez hasonló beruházásainak értéke 5-10 millió euró, több milliárd forintra is rúghat a tervezett átalakítás költsége.
Imre Csaba szerint egy outlet jobbára 100-150 kilométeres körben építhet a vásárlóközönségre, így a nyugat-magyarországi lakosok egy részét a földrajzi közelség miatt vonzhatja inkább az ausztriai Parndorf. Ehhez hasonlítva Biatorbágyot, kiemelte: közös bérlőik vannak a helyi vásárlóerőhöz igazított árpolitikával.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Túl sokan vannak? Kizárhatnak 13 bíborost a konklávéból, ezen múlhat a választás

Nagy baj van, nyugtatót hívtak vissza a patikákból

Újabb szigor jön az egészségügyben

Orbán Viktor és Sulyok Tamás is részt vesz Ferenc papa temetésén

Trónfosztás: Elon Musk már nemigen rúg labdába Európában

Ezért nincs alku: villámgyorsan adják el a lakásokat Budapesten

Lecsapott a jeges villámárvíz az országban, ezek a települések érintettek

Orbán Viktort Tiborczról kérdezték, nincs mit félreérteni a válaszon

Meredek célár érkezett, kilőhet az OTP
