Október 27-től kezdődik a Budapest-Tatabánya-Győr-Hegyeshalom vasútvonal második üteme. Emiatt november 17-ig, három héten át szünetel a vonatközlekedés Tatabánya, Szárliget és Biatorbágy, éjszakánként pedig Tatabánya és Budaörs között.
A MÁV közleményében leszögezi, hogy mivel kizárólag pótlóbuszok lesznek, ezért az első ütemhez képest kétszer több járművet fog a Volánbusz biztosítani.
A hosszabb menetidő és az M1-es autópálya forgalmi kockázatai miatt a Tatabánya és Budapest között az elővárosban utazóknak 30 perccel hosszabb eljutási idővel kell számolniuk.
Akik pedig távolsági és nemzetközi vonatokkal utaznak, azoknak pedig további 45-60 perccel hosszabb menetidőre kell, hogy számítsanak.
A MÁV azt kéri utasaitól, hogy az eltérő közlekedési rend idején, ne megszokásból utazzanak, hanem tájékozódjanak a vállalat hivatalos felületein, amennyiben az útjuk az 1-es fővonalat érinti.
A Budapest-Tatabánya-Győr-Hegyeshalom vonal felújítási munkálatai várhatóan decemberben fejeződnek be.
Sikerült fokozni a Budapest-Győr-Bécs vasúti horrort, az osztrákok levágnak minket a nyugat-európai
Vitézy Dávid súlyos vádakat fogalmazott meg: szerinte a Budapest-Győr-Bécs vonalon lévő közlekedési nehézségek azt bizonyítják, hogy az intézményes szakmai kontroll lényegében megszűnt a MÁV működése fölött. Az osztrákok jövő hétfőtől levágják a magyar vonatokat a nyugat-európai hálózatról.Bővebben--->
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!