A független adserver adatokat felhasználó Metrics a Media Future első ingyenes B2B terméke, ahol a médiavásárlók az ingyenes regisztrációt követően egy naponta frissülő, óriási, transzparens adatbázist találnak a következő online kampányaikhoz tájékozódásként.
Eddig nem volt arra mód, hogy az online kampányt tervezők a sales house-ok inventory-ját megnézzék, előszűrjék. A Metrics.mediafuture.hu platformon ez most megvalósul. Regisztráció nélkül érhetők el topline adatok az Indamedia Sales portfólió kiadványaira, rovataira és viselkedésalapú célcsoportjaira, a regisztrált felhasználók pedig mélyebb információkat is találnak – mondta Vándor Attila, a Media Future vezérigazgatója.
A Metrics egyelőre csak az Indamedia-hoz tartozó oldalakra érhető el, de más sales house-ok portfóliójára is tervezi kínálni a szolgáltatást.
Az online felületen tematika-, lokalitás- és rovatszintű AV-inventory adatok érhetők el az elmúlt 28 napra, akár viselkedésalapú célcsoportadatokkal és platformbontással is.
A médiavásárló percek alatt láthatja a teljes vagy épp a rovatszintű, lokalitás, platformok vagy tematika és célcsoport szerinti inventoryt, és gondolhatja végig, mekkora részét szeretné felhasználni a márkái számára – tette hozzá Földi Kata, a cég Head of Insight-ja.
A Media Future a piaci insightok megosztására, megbeszélésére a Mediaspace.global szakmai közösségi oldalon Magyarországon elsőként indít csoportot, ahol negyedéves , ingyenes workshopok is várják majd a szakma érdeklődőit. A Media Future csoporthoz itt lehet csatlakozni.
(A Napi.hu az Indamedia-csoport tagja.)