A közbeszerzési eljárás eredményét az ajánlatkérő Magyar Nemzeti Bank tette közzé az uniós közbeszerzési közlönyben.
A nyertes cég feladatai a következők:
- a „Növekedési Hitelprogram Hajrá!” kampánykommunikációs feladatainak ellátása,
- az „Azonnali Fizetés szeptemberi kampány” kampánykommunikációs feladatainak ellátása,
- a Minősített Fogyasztóbarát termékek brandjének aktív kommunikációja,
- a jegybank Fenntarthatóság és GreenBanking koncepciójához kapcsolódó kampánykommunikációs feladatainak ellátása,
- pénzügyi tudatosságnövelés - Pénzügyi tudástár kialakítása,
- az MNB egyéb kommunikációs tevékenységéhez kapcsolódó feladatok ellátása.
A nyertessel október 4-én kötött szerződést az MNB.
A Céginfo.hu adatai szerint a nyertes cég a Dry Delta Kft.-n keresztül Száraz István volt Vs.hu és Origo-tulajdonos kezében van (a lapok mögött álló cég előbb Matolcsy György fiához, Matolcsy Ádámhoz került, majd a Fidesz-közeli KESMA alapítványhoz).
Indult még a 3 milliárd forintos keretösszegű tenderen a Synestesia Kft. is.
A Napi.hu 2019 októberében írt arról, hogy a Frank Digital Kft. nyerte z MNB 1 milliárd 950 millió forintos keretösszegű kommunikációs tenderét. Az első közbeszerzési felhívást a Közbeszerzési Döntőbizottság megsemmisítette, a második eljárás lett eredményes.