A portál egyik olvasója 1,5 órát várt a tankolásra, közben más kutaknál érdeklődött, hogy működnek-e, de sehol nem tudtak üzemanyagot eladni.
A Mol a Telex megkeresésére azt írta, hogy a hibát már elhárították, de valóban volt fennakadás a június 2-ról 3-ra virradó éjszaka folyamán, ugyanis a napi zárás után „egy nem várt informatikai hiba következtében a Mol-hálózatában működő kasszák működése leállt.” A vállalat IT-s munkatársai azonnal hozzáláttak a hiba elhárításához, de a rendszer helyreállítása kutanként eltérő időpontokban történt meg.
Van, ahol 10 perc alatt megoldódott a probléma, van, ahol viszont mintegy 2 óráig tartott a hiba elhárítása. Jelenleg töltőállomások újra üzemelnek és kiszolgálják a vásárlókat.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Közeleg a béke: halál fia, aki visszatér a szülőföldjére

Ettől a telefonhívástól reszket egész Európa

Csányiék megszólaltak: rövid életű árrésstopban bíznak
Tömegével pusztul a Balaton legértékesebb hala – megvan a felelőse
Alattomos módszert használtak a szombati tüntetésen, petíció is indult ellene

Az orosz katonai hírszerzést sejtik az IKEA felgyújtása mögött

A Pepsi 2 milliárd dollárért bekebelez egy üdítőmárkát, kilőttek a részvényei

Újabb rossz hír: ez biztosan nem hiányzott a németeknek

Újabb átalakítás jön az egészségügyben
