A Fornetti tizenöt országban van jelen, ebből hatban kizárólag nemzetközi kiskereskedelmi hálózatok révén. A 2000-es évek eleji terjeszkedés könnyebb volt, mert a régióban új volt a koncepció, így robbanásszerűen bővülhetett a Fornetti piaca - derült ki abból az interjúból, amelyet Kelemen Szilárd a cég franchise és concept üzletágának igazgatója adott a Világgazdaságnak.
Ma Lengyelország a legnagyobb kihívás, főként, mert le kell rombolniuk a Fornettiről az elmúlt évek alatt kialakult képet, és megújítva újra meg kell ismertetniük a márkát a piaccal. Korábban azt tervezték, hogy Berlinben megnyitják első németországi boltjukat, de ez még várat magára. Időt igényel az induláshoz szükséges feltételek megteremtése.
Kapcsolódó
Cipruson viszont terveiknek megfelelően megnyitották az első öt Fornetti látványpékséget ottani partnerükkel, amely az eddigi eredmények tükrében további öt üzletet nyitna a következő évben.
A boltokban új tésztatípusokkal, teljes kiőrlésű termékcsaláddal, cukrásztermékekkel akarják bővíteni a kínálatot.
A fotó forrása: Pixabay
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!