A bíróság jogerős ítéletében megállapította, hogy a H&M 2016. augusztus 18. napján nem szolgáltatta a megrendelt és visszaigazolt termékeket azon fogyasztók egy része számára, amelyeknek a megrendelést követően előzetesen pozitív tartalmú, az ajánlattal megegyező visszaigazolást küldött.
Mint köztudott, a H&M által üzemeltetett www2.hm.com/hu_hu internet címen fellelhető webshopban 2016. 08. 18. napján felvett és visszaigazolt rendeléseknek a H & M csak egy részét teljesítette.
Tény, hogy nagyon kedvező áron voltak feltűntetve a termékek, több vásárló a megrendelés előtt még rá is kérdezett a cég facebookos oldalán, hogy megfelelőek-e az árak, és igenlő választ kaptak. Ennek ellenére később a cég olyan megrendeléseket nem teljesített, ahol megtörtént a pozitív tartalmú visszaigazolás küldése, melynek tartalma megegyezett a megrendelés tartalmával, tehát létrejött a szerződés, így köteles lett volna a szerződésben foglaltak teljesítésére. (Fogyasztóvédelem: dermesztő eredményt hozott a razzia.)
A jogerős bírósági ítélet szerint tehát nem volt megfelelő eljárás az, hogy a megrendelt, kifizetett és pozitív tartalommal visszaigazolt termékeket a H&M nem szolgáltatta. A bíróság arra is kötelezte a céget, hogy saját költségén ezen megállapítás közzétételéről gondoskodjon a saját honlapján, oly módon, hogy az az ítélet részére történő kézbesítésétől számított egy évig a honlapon látható legyen.