Az elmúlt évben is kiemelkedő számban érkeztek a televíziós tartalommal kapcsolatos, jórészt egyes műsorok tartalmát, korhatár-besorolását vagy a tényszerűség és tárgyilagosság hiányát érő kifogások, de volt, aki a műsorokban megszólalók beszédstílusát vagy a reklámok hangerejét kifogásolták - olvasható az NMHH oldalán.

A megkeresések egy része médiaszolgáltatók, műsorok szerkesztőségének, illetve konkrét műsorszámokban szerepelt, illetve reklámozott termék elérhetőségével kapcsolatos információra irányult. Sok megkeresés érkezett riportok témáival és riportalanyokkal kapcsolatban, visszatérő téma a műsorok online visszanézhetősége is.

Sokan kérnek információt tévésorozatokról, jellemzően a részek, epizódok számára, tartalmára, folytatására vagy ismétlésére, mindezek vetítésének időpontjára vonatkozóan.

Nem ritka a műsorvezetők megjelenését, a szereplőket érintő kritika,

gyakori a tehetségkutató műsorok eredményét vagy a sorozatok történetének alakulását érintő vélemény.

- írják a honlapon.

Akadtak technikai, műszaki jellegű észrevételek is. Szinte sosem maradt reklamáció nélkül a műsorváltozás vagy a műsorkezdés időpontjának változása a műsorújsághoz képest, és érkeztek a teletext tartalmakkal kapcsolatos megkeresések is. A nézők jelezték, ha egy-egy tartalom nem került fel a megszokott időben a szolgáltató honlapjára.

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság 2011 óta működteti az Internet Hotline jogsegélyszolgálatot (internethotline@internethotline.hu), ahol bárki bejelentheti az interneten talált jogellenes tartalmakat (hozzájárulás nélkül hozzáférhetővé tett személyes adatok, fényképek; vírusokkal, kémprogramokkal fertőzött tartalmak, erőszakos, illetve bűncselekményt megvalósító vagy erre buzdító tartalom) és a kiskorúakra káros tartalmakat.