Krisztián Róbert operatív igazgató beszámolt arról, hogy a Magyar Suzuki Zrt. 2015-ben 1,976 milliárd euró értékesítési árbevételt ért el, 28 százalékkal haladva meg az előző évit. Az export-értékesítés 2015-ben 1,854 milliárd euró volt.
A cég saját gyártású gépkocsi értékesítése 20 százalékkal, 181 115 darabra nőtt, amit főleg az új Vitara piaci sikerének tulajdonítanak, ezt a modellt már 107 országba exportálják.
Magyarországon 2015-ben 7500 Suzukit értékesítettek, ez 9,72 százalékos piaci részt biztosított a márkának 58 százalékos éves növekedés mellett. Az idei első öt hónap eladásai a növekedés folytatódását vetítik előre, már 4192 Suzuki kelt el. Az év végéig 9000 jármű eladása és 10 százalékos piaci részesedés a cél.
Krisztián Róbert emlékeztetett arra, hogy a Suzuki 2014-ben hirdette meg új modell offenzíváját, amely szerint évente új modellt vezetnek be. Az idén a Baleno kerül az európai piacra, amelyet a sajtótájékoztatón mutattak be. Jön még az S-Cross frissítése, jövőre pedig egy új kisvárosi terepjáró.
A Suzuki magyarországi márkakereskedési hálózata az idén már 76 tagúra nőtt. A Suzuki az elmúlt 25 év alatt, 1,7 milliárd eurót ruházott be magyarországi érdekeltségébe. Jelenleg mintegy félmillió háztartás használ Suzuki márkájú autót.