A budai Szilágyi Erzsébet fasoron és a szegedi Dorozsmai úton található töltőállomásra megérkezett CCS folyadékhűtéses töltőcsatlakozó egyenként 150 kilowatt teljesítmény leadására képes, de ha egyszerre két elektromos jármű is tölt, akkor 120-120 kilowattra korlátozódik.
A mintegy 3 tonnás szerkezetbe LFP akkumulátor került, melynek 160 kilowattóra az elérhető teljesítménye. A megoldás a legmodernebb technológiát követi, és biztonságosabb a hagyományos lítium-ion akkumulátoroknál.
Az OMV Magyarország novemberben jelentette be, hogy 2025 novemberéig további 28, egyenként legalább 150 kW teljesítményű töltőpontot létesít hét magyarországi töltőállomáson – írja a cég közleményében. Hozzáteszik, a napokban a balatonlellei és a keszthelyi állomás új töltőjét is átadják.
Valami történik – több gyártó is kifarolt az elektromos autók mögül
Drasztikusan emelkedtek az elektromos autók eladásai az elmúlt években, azonban korántsem annyira, mint azt a gyártók korábban remélték. Az Egyesült Államokban vannak már olyan autógyártók, akik elkezdtek kifordulni az elektromos autó projektek mögül.Bővebben--->
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb

Trump 34 százalékos vámot jelentett be Kínára, 24-et Japánra, 20-at az EU-ra és 10-et az Egyesült Királyságra

Besokalltak a futárok, ennyi pénzért nem akarnak dolgozni

Nagyszabású tervek: nemzetközi repülőjáratokat indítanak Miskolcról, de új versenypálya is épül

Mégse jön szerdán Netanjahu, ekkor zárják le Budapestet

Nagy bejelentést tett a BYD, Győrre esett a választás

Őrült fegyver készülődik mindenki ellen, aki Putyinnal üzletel: a magyarokra is lecsaphat

Ennek fele sem tréfa: Szlovákiában katonák járőröznek, Csehországban hermetikusan zárnak

Meglepőt húzott a lakosság az állampapírpiacon

Metropol: Alsó hangon 100 millióval támogatta a Tisza Pártot egy magyar nagyvállalkozó
