A nyílt tender eredményét az ajánlatkérő NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. közölte az uniós közbeszerzési közlönyben.
A nyertesnek az ETCS L2 szintű vonatbefolyásoló rendszert kell telepítenie, a 30 kilométeres vasúti vonalszakaszon. (Az automatikus vonatbefolyásoló rendszer "elsődleges feladata a vonatok közlekedésének felügyelete, a vasúti forgalom biztonságának a legkülönbözőbb üzemi helyzetekben történő garantálása. A rendszer nem csupán a járművek sebességét felügyelheti, hanem például személyszállító vonatok esetében az ajtók helyes nyitását és zárását is, de akár különböző külső rendszerek riasztási információinak feldolgozására is képessé tehető - olvasható a Wikipedia-szócikkben.)
A nyertessel augusztus 18-án kötött szerződést a NIF. Indult még a tenderen a Siemens Mobility Kft. is.
A Napi.hu idén júniusban írta meg - az Átlátszó.hu alapján - hogy a Békéscsaba és Lőkösháza között egy közel 30 kilométeres vasúti szakasz újulhat meg nettó 127 milliárd forintból. A munkát a Strabag Rail Kft. és Mészáros Lőrinc egyik cége, a V-Híd Építő Zrt. nyerte el.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Az osztrákok is készülhetnek a katonai szolgálatra, a németek jövőre már soroznak

Eljött a paradicsom a lakáspiacon: a garzonok mellett már a házakat is viszik

Brutális tempóban szakítják Trump aranykártyáját: kell az amerikai állampolgárság

Feleszméltek a kkv-k, sorakoznak ezekért az autókért

Magyarellenes elnökjelölt vette át a stafétát az eltiltott Georgescutól

Lemondott az izlandi miniszter, akinek 36 éve gyermeke született egy 15 éves fiútól

Áttörő kutatás számol be a Covid hosszú távú hatásairól

Trump különmegbízottja: Kijev beleegyezett az ukrán elnökválasztás megtartásába

A héten ezek a számok hoztak hatalmas szerencsét
