A paksi bővítésen alvállalkozóként jelen levő magyar cég a Magyar Építőknek eljutott információi szerint az autópályák esetében sem szokványos mennyiségű anyagok kell szakszerűen kezelni.
A Duna Aszfalt a leendő 6-os blokkot érintő munkafázisban a talajvíz szintjéig, azaz mínusz 5 méteres mélységig hajt végre földkiemelést, ezt megelőzően pedig az 5-ös blokknál szintén hasonló mélységig végzik el a munkát, számos élőkészítés kíséretében.
A beszámoló szerint 27 darab tehergépkocsi szolgálja ki a 15 darab munkagépet, folyamatos, több mint 50 fős humánerőforrással, műszaki irányítás mellett. A munkák során 600 ezer köbméternél is több földmennyiséget termelnek ki.
Kiemelik, hogy a legnagyobb kihívások tekintetében kulcsfontosságú lesz a munkálatok első fázisában szerzett tapasztalat. Hozzátették, a munkát az is bonyolította, hogy „rendkívül magas szintű, összehangolt és szervezett munkára, illetve logisztikára van szükség.”
Negyven erőgép szállta meg a paksi építési területet
Rendkívül összehangolt kivitelezésre és logisztikára van szükség a Paks II. beruházás most zajló építési projektjében, ahol a Duna Aszfalt mellett több társaság is jelentős gépparkkal dolgozik.Bővebben--->
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Eddig kell rettegve lesni a postaládát, hogy érkezik-e bírság
Ruszin-Szendi Romulusz nem katona többé
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje
Meglepetés a piacon: a paneleket verik a családi házak
Gigászi kedvezmények várnak a nyugdíjasokra jövőre, ezt nem mindenki tudja