Felidézte, hogy az Európai Bizottság 2016-ban hozta létre az uniós békéltető honlapot az online vásárlásból fakadó viták elektronikus ügyintézésére, minden tagországban nemzeti tanácsadói kapcsolattartó pontot jelöltek ki, Magyarországon a Budapesti Békéltető Testületet.
Kóródy Dávid ismertette: tavaly 572 megkeresés érkezett a tanácsadó ponthoz telefonon, emailben, illetve az uniós honlapon, 560 esetben magyar fogyasztók, kereskedők kértek tanácsot, külföldről 12 esetben fordultak hozzájuk, főleg légiközlekedési témában.
Képünk forrása: Shutterstock
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Egy újabb magyar miniszter szólalt meg az uniós tagságunkról, minden megváltozhat

Újra lecsap az ezermilliárdos veszedelem a magyar költségvetésre?

Robbanás végzett egy vezető orosz tábornokkal

Túl sokan vannak? Kizárhatnak 13 bíborost a konklávéból, ezen múlhat a választás

Három évvel előrehozta Csányi a vezérigazgatói poszt átadását

Nagy baj van, nyugtatót hívtak vissza a patikákból

Mégsem a szombati, hanem a vasárnapi autósok indítsák az újratervezést

Itt az OTP rendkívüli tájékoztatása: jöhet a visszavásárlás

Pusztító olajszennyezés sújtja a horvát tengerpartot, nagy a veszély a magyar turisták kedvelt partszakaszán
