Neumann-Bódi Edit és Neumann Martin tulajdonosok különleges, magyar üdítőitalok fejlesztésébe vágták fejszéjüket: élelmiszermérnöki és marketinges tudásukat összekeverve született meg az Italműhely Kft, a magyar kólát és számos más érdekes ízvilágú üdítőitalt gyártó vállalkozásuk.
Ma már 12 féle termékkel vannak jelen a boltokban, az INTERSPAR áruházakban pedig négyféle termékkel elérhetőek, de a sikerhez vezető utat kemény munka előzte meg. Ide értve az évekig tartó termékfejlesztést, az izgalmas csomagolás megálmodását és a tudatos pénzügyi tervezést is.
Nézd meg a videót, amiből kiderül, hogyan tudta megugrani a vállalkozás a Hungaricool termékversenybe való bekerüléssel együtt járó hatalmas szintlépést, amiben a Spar Beszállítói Akadémia és a K&H pénzügyi tanácsadása is segítségükre volt.
Legolvasottabb
Belepiszkálnak a szabályokba a B-s jogosítványoknál, ágálnak a szakértők
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Kiakadtak a műszerek: olyan sűrű szmog borítja be a fővárost, hogy szigorú forgalomkorlátozásokhoz nyúltak
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Kiakadt a szakszervezet: ezüstvasárnap is tömeg van a boltokban, a láncok mégis támadnak
Trump nem várt helyről kapott hadüzenetet, de a magyar kormány is aggódhat
Gigászi kedvezmények várnak a nyugdíjasokra jövőre, ezt nem mindenki tudja
Nem érdemes rizikózni: eleshet a nyugdíjától, aki erre nem figyel
50 milliós lakás havi 70 ezerből? Mutatjuk a trükköt, amiről alig tud valaki!