Az alap közleménye szerint a divatmárka megújuló online jelenléttel és e-kereskedelmi rendszerrel terjeszkedik Magyarországon és külföldön. A tőkebevonással párhuzamosan tárgyalások folynak egy jelentős nemzetközi divatipari szereplő bevonásáról is a menedzsmentbe, illetve tulajdonosként.
A 2005-ben alapított Nanushka árbevételét a 2012-es 65 millió forintról 2015-re 498 millió forintra növelte, termékei több mint 30 országban, 150 értékesítési ponton vannak jelen. A társaság árbevételének 80 százaléka külföldi értékesítésből, elsősorban Egyesült Államok, Benelux-államok, Spanyolország, Ázsia területéről származik, míg a Nanushka termékek tervezése és gyártása szinte kizárólag Magyarországon történik.
A GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. négy alapot kezel 81 millió euró (mintegy 25 milliárd forint) értékben. Ezek közül kettő az Európai Unió Jeremie programja alapján indított kockázatitőke-alap, míg a másik kettő magántőkealap. Ez utóbbiak elsődleges célpontjai érettebb szakaszban lévő vállalkozások, vagy kiemelkedő növekedési potenciállal rendelkező cégek. Az Exim Növekedési Magántőkealap 6 milliárd forint tőkét kezel.