A közbeszerzési felhívást a Nemzeti Kommunikációs Hivatal, mint ajánlatkérő jelentette meg az uniós közbeszerzési közlönyben.
A kutatást az európai uniós társfinanszírozású Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Programból (GINOP) állják.
Kapcsolódó
A feladat a következő részekből áll (zárójelben a minta nagysága):
- belföldi márka stratégia kutatás (3000 fős),
- belföldi kampány teszt és utómérés (500),
- külföldi kampány teszt és utómérés (500) a következő országokban: Ausztria, Csehország, Egyesült Királyság, Lengyelország, Németország, Oroszország, Románia, Franciaország, Hollandia, USA,
- utazás-szervezés és szállás kutatás (1500),
- bor és gasztronómiai kutatás (2000),
- attrakciók ügyfélelégedettség mérése (3000),
- fesztivál és rendezvény kutatás (3000),
- kis és közepes vállalkozások igényfelmérése (mélyinterjú 60 perces, 10 db).
A kutatást szeptember első napján kell elkezdeni és jövő március végéig kell befejezni.
Ajánlatot az a vállalkozás tehet, amelynek az elmúlt három lezárt üzleti év közül az adózott eredménye legfeljebb egy évben volt negatív, vagy nulla, illetve a piac,- és/vagy közvélemény kutatási szolgáltatásokból származó nettó árbevétele elérte a 400 millió forintot. Az ajánlattételi határidő augusztus 17.