Az előző héten a Keresztanyu az aktuális évadának utolsó hetében átlagosan 232 013 nézőt vonzott és 17 százalékos közönségarányt produkált.
A konyhafőnök amilyen jól teljesített a kereskedelmi célcsoportban, a teljes lakosságot nézve már nem ilyen rózsás a helyzet: 14,5 százalékot tudott hozni. Érdekes, hogy a TV2-őn futó Exathlon pont fordítva teljesített. A kereskedelmi célcsoportban vagyis a 18 és 49 évesek körében 12,3 százalékot ért el, a teljes lakosság körében ennél többet, 13,5 százalékot - írja a Port.hu.
A hét legnézettebb műsora mind a teljes lakosság (840 470 néző), mind a kereskedelmi célcsoportban (277 868 néző) A mi kis falunk szombati epizódja lett, bár a nézőszám esése folytatódott.
A csökkenés oka a lazítás lehet, hiszen az embereknek már más opcióik is lehettek a tévénézésen kívül.
A Híradók sem olyan érdekesek
Míg a 15. héten az RTL Klub Híradóját a kereskedelmi célcsoportban átlagosan még 183 384-en nézték, addig a 16. héten már csak 154 333-an. A TV2-es Tényeknél is megfigyelhető volt ez a zuhanás: a 15. héten még 165.694-en követték figyelemmel a műsort, a 16. héten már csak 141 810-en, azonban a közönségarányok alig változtak.
Az RTL Klub Híradójának nézettsége tovább csökkent, a múlt héten 145 423-an nézték átlagosan, míg a Tényeket 141 110-en. Vagyis az RTL Klubnál nem állt meg a csökkenés, szemben a Tényekkel, ami nagyjából tartja a szintet.
Hétvégén már csak a szombatot vitte az RTL
A hétvége másképp alakult, mint amit megszokhattunk: eddig az RTL Klub került ki mindkét nap győztesen, de a múlt héten már csak a szombatot tudta nyerni. Vasárnap, miután az előző héten véget ért az Apatigris aktuális évada, az RTL Klub a Csillagok háborúja: Skywalker korával próbálkozott, de TV2-n a Jumanji: Vár a dzsungel című amerikai vígjátékot nem tudták legyőzni.
A hétköznapokat viszont fölényesen vitte az RTL Klub, ezért a heti átlagos közönségarány a múlt héten a következőképpen alakult: RTL Klub 14,9 százalék; TV2 10,8 százalék.
Tartja helyét az Indamedia
Az internetes médiacsoportok versenyét ezúttal is a KESMA-hoz tartozó médiumokat tömörítő Saleswork nyerte, amely 4,14 millió embert ért el a múlt héten.
A Napi.hu-t is értékesítő Indamedia tartja a második helyét a Central Médiacsoport előtt közel 3,71 millió olvasóval, míg utóbbi valamivel kevesebb mint 3,7 millió embert ért el.
Real users | Views | |
Salesworks | 4 144 464 | 144 102 592 |
Indamedia csoport | 3 705 796 | 91 892 743 |
Central Médiacsoport | 3 696 888 | 82 148 333 |
Adaptive Network | 3 659 012 | 49 323 414 |
Atmedia Group | 3 330 912 | 42 242 023 |
Forrás: DKT |